Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

mascara addiction

Καλησπέρα bloggerίτσες μου,

Σήμερα λέω να κάνω ένα review για τις αγαπημένες μου mascaras!!
Δεν είναι πολλές αλλά τις έχω λατρέψει καθεμία για την χρηστικότητά της ξεχωριστά.

Ας αρχίσω με την top αγαπημένη μου μέχρι στιγμής:




Lancome Hypnose Star
Είναι μια πραγματικά υπέροχη μάσκαρα η οποία είναι κατάλληλη για dramatic looks!
Μου αρέσει ιδιαίτερα με ένα πολύ έντονο μακιγιάζ στα μάτια όπου πραγματικά τριπλασιάζει τις βλεφαρίδες. Την φορούσα για περισσότερο από δέκα ώρες στα μάτια μου και ο όγκος στις βλεφαρίδες δεν έπεσε καθόλου. Το μόνο αρνητικό είναι ότι κοστίζει γύρω στα 28 ευρώ όμως για μένα αξίζει. Την βρίσκετε στα sephora και στα hondos. Τώρα τελευταία που τα hondos κάνουν τις συχνές εκπτωσούλες θα ήταν ένα πολύ καλό δώρο για εσάς :)






Η επόμενη αγαπημένη μου είναι:

                                                                  


Maybelline the Colossal cat eyes
Ιδανική  μάσκαρα για έντονες ξεχωριστές βλεφαρίδες. Το γυριστό βουρτσάκι ενώ ξεγελάει στο μάτι, στην πράξη διαλέγει μία μία τις βλεφαρίδες και δίνει όγκο. Την συγκεκριμένη μου αρέσει να την φοράω χωρίς σκιά και μολύβι. Για ένα ελαφρύ μακιγιάζ για το πρωί τονίζοντας μόνο τα μάτια είναι ότι πρέπει. Την βρίσκετε στα sephora και hondos στα 16 ευρώ. Αν πάλι είστε διακτυακοί τύποι προτείνω την σελίδα  eastendcosmetics.co.uk  όπου την αγοράζεται για 6 ευρώ και την στέλνουν ακριβώς μια εβδομάδα μετά.





Παραμένω στην εταιρεία maybelline:


Maybelline one by one waterproof
Μία πάρα πολύ καλή μάσκαρα αδιάβροχη για έντονο βλέμμα. Δεν είναι τόσο dramatic look όπως η lancome όμως είναι μια αρκετά δυνατή και δίνει αρκετό όγκο στις βλεφαρίδες. Εδώ έχω μια μικρή συμβουλή: μάσκαρες οι οποίες είναι αδιάβροχες δεν συνιστώ να φοριούνται σε καθημερινή βάση γιατί καταστρέφουν τις βλεφαρίδες μας τις σκληραίνουν αρκετά με αποτέλεσμα να κόβονται και να αραιώνουν. Όμως μια στο τόσο και όχι για πολλές ώρες χρειάζονται. Η συγκεκριμένη είναι όπως και η προηγούμενη στην τιμή της δηλαδή γύρω στα 16 ευρώ αν όμως σας αρέσουν τα δικτυακά ψώνια επισκεφτείτε την σελίδα eastendcosmetics.co.uk





Μιας που έχω ψύχωση με τις μάσκαρες δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ:



Diorshow
Ναι το ξέρω είναι ακριβή (η αλήθεια είναι ότι την συναντάω συνέχεια σε διαφορετικές τιμές. Εδώ στην Καβάλα την έχω πετύχει από 32 ευρώ μέχρι και 28 το λιγότερο. Δεν ξέρω τι παίζει)
Όμως είναι φανταστική μάσκαρα. Έντονο μαύρο με μεγάλη διάρκεια κατάλληλο και για dramatic look και για πιο φυσικό. H διαφορά με την lancome είναι ότι αυτή είναι περισσότερα ml όμως δεν την αισθάνομαι τόσο δυνατή όσο την lancome. Επίσης είναι αρκετά υγρή και νομίζω ότι μου στέγνωσε αρκετά γρήγορα. Όμως σαν προιόν για να δοκιμάσετε κάτι καινούργιο είναι πολύ καλό






 Τελευταίο και καταιδρωμένο για σήμερα (ζητώ συγνώμη για την ποιότητα της φωτογραφίας αλλά έκανα ότι μπορούσα γιατί δεν μπορώ να βρω από το internet



Dorothy L cosmetics Extra Volume
Είναι μια μάσκαρα που την βρήκα στα hondos στη σειρά Dorothy L. Cosmetics. Τελείως άγνωστη εταιρεία για μένα. Ψάχνοντας λοιπόν για μια καινούργια μάσκαρα έπεσε το μάτι μου σε αυτήν την σειρά και την τιμή αφού την πήρα μόνο 5 ευρώ. Έμεινα κατάπληκτη γιατί είναι μία πάρα πολύ καλή μάσκαρα. Δίνει όγκο και το βουρτσάκι ξεχωρίζει μια μια τις βλεφαρίδες μου. Για ένα πρωινό ανάλαφρο μακιγιάζ είναι πολύ καλό. Δυστυχώς όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει σε όλα τα hondos η αν μπορείτε να το βρείτε κάπου αλλού. Την αναφέρω γιατί άμα πέσει το μάτι σας επάνω σε αυτό το προιόν αξίζει να δώσετε τα 5 ευρώ.





Αυτό ήταν για σήμερα για τις αγαπημένες μου μάσκαρες. πείτε μου και εσείς τις δικές σας καθώς και τα σχόλια σας αν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές:)

Φιλάκια πολλά

4 σχόλια:

  1. i selida pou grafeis gia tis maybelline prepei na exw pistotiki? den exw ksanaparaggeile pote apo internet alla mallon prepei na arxisw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου όχι δεν χρειάζεται πιστωτική αλλά σίγουρα paypal. Πηγαίνεις στην τράπεζα δημιουργώντας έναν απλό λογαριασμό. Παίρνεις την χρεωστική σου κάρτα και την paypal την φτιαχνεις μέσω internet. Επειδή δεν είμαι πολύ καλή στις γραπτές οδηγίες μπορείς να ελεγξεις εδώ ότι χρειάζεσαι για να κάνεις paypal: http://www.postokano.gr/ftiaxnontas-ena-logariasmo-sto-paypal

      Διαγραφή
  2. τέλειες μάσκαρες .Αν θες http://nailsartgr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω.!
      εννοειται οτι θα σε επισκεφτω και θα σε ακολουθησω στην προσπαθεια σου.
      σε ευχαριστω ;)

      Διαγραφή