Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Όμορφα φτηνά ρουζ (pretty cheap blushes)

Bloggeritσες γεια σας,

σήμερα θα σας μιλήσω όπως καταλάβατε και από τον τίτλο για τα ρουζ!!
Τα ρουζ αποτελούν πάντα την τελευταία πινελιά στο πρόσωπό μας και πάντα κάνουν την διαφορά. Σας έχω ετοιμάσει μια λίστα με τα αγαπημένα μου και κατά προτίμηση φτηνότερα στην αγορά (γιατί η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν μας φτάνει μόνο ένα)!!
Ας αρχίζουμε,


Το πρώτο ρουζ που σας προτείνω είναι ένα πολύ εμπορικό προιόν της εταιρείας wet n wild.. Πάρα πολύ νεανικό με πολύ καλή εφαρμογή και απίθανα χρωματικά σύνολα. Τα συγκεκριμένα τα παραγγέλνω από ιντερνετ (δυστυχώς δεν μπορώ να τα βρώ αλλιώς στην Καβάλα) είτε από το ebay, είτε από διάφορα site που συμβουλεύομαι στο youtube όπως beautyjoint.com. Είναι πολύ οικονομικά και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη και με την ποιότητα τους και με την διάρκεια τους. 








Το δεύτερο ρουζ που επίσης μου αρέσει πολύ και είναι πάρα πολύ προσιτό στην τιμή του είναι της εταιρείας lovie. Την βρίσκεται στα γνωστά πλέον φτηνά μαγαζάκια που υπάρχουν παντού και δεν κοστίζουν πάνω από 3ευρο. Έχουν μεγάλη χρωματική ποικιλία, αρκετή διάρκεια και κορίτσια η τιμή τους είναι τόσο δελεαστική που θα πρέπει να τα δοκιμάσετε.








Το τρίτο ρουζ που επίσης η τιμή του ξεπερνά τα όρια επιστημονικής φαντασίας αφού ποιοτικά το έχω λατρέψει είναι της σειράς essence. Και αυτό γύρω στα 3ευρο με πολύ όμορφες χρωματικές αποχρώσεις και συνδυασμούς. Θα τα βρείτε πλέον και στα hondos center αλλά και σε πολλά φτηνά μαγαζάκια με καλλυντικά. Για αυτήν εταιρεία έχω να μιλήσω για τα πολύ οικονομικά εξίσου πινέλα στο επόμενο post μου







maybelline expert wear



maybelline fit me
Το τέταρτο ρουζ που σας αναφέρω είναι αρκετά εμπορικό και σίγουρα έχετε δοκιμάσει όλες τουλάχιστον ένα από όλες τις ποικιλίες του και είναι φυσικά της maybelline. Εδώ έχω πολλά αγαπημένα και ποτέ δεν λείπουν από την συλλογή μου προιόντα της maybelline. Μπορείτε να τα βρείτε φτηνότερα online, καθώς και σε περισσότερες χρωματικές αποχρώσεις αφού η ελλαδίτσα μας είναι λίγο πίσω και ειδικά σε επαρχιακές πόλεις. 


maybelline dream bouncy blush










Το πέμπτο αγαπημένο ρουζ που σας προτείνω είναι από τα προιόντα sephora. Το μόνο αρνητικό εδώ είναι ότι δεν έχει την τεράστια χρωματική γκάμα όμως έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα και κοστίζουν γύρω στα 12ευρο. Προσωπικά μου αρέσουν τα προιόντα sephora και τα ρουζ δίνουν και κάποιο highlighting που λατρεύω 









Το επόμενο και έκτο ρουζάκι για την λίστα μου που επίσης συλλέγεται στα φτηνά είναι της elf (eyeslipsface.co.uk). Μπορείτε να τα παραγγείλετε από αυτό το αγγλικό site καθώς και από άλλες σελίδες με καλλυντικά όπως η beautyjoint.com.. Από την Αγγλία έρχονται συνήθως πιο γρήγορα! Λοιπόν, όσο αφορά το ρούζ αυτό επίσης μου αρέσει πάρα πολύ ειδικά στα έντονα χρώματα όπως τα ροζ/ροζ-μωβ. Οικονομικό και ειδικά στην παλέτα μαζί  με το bronzer λειτουργεί απίστευτα καλά.










Το έβδομο ρουζ που βρίσκεται σε οριακά σημεία του φτηνού αφού υπάρχει και η λύση της online αγοράς είναι της εταιρείας milani. Ένα πάρα πολύ καλό προιόν με πολύ καλή ποιότητα χρώματος..θα μπορούσα να το συγκρίνω με τα wet n wild ρουζ και εκείνα συμφέρουν περισσότερο στην τιμή.






Με αφορμή αυτού του post θα αναφερθώ και σε δύο αγαπημένα μου προιόντα τα οποία ξεφεύγουν από τα όρια της οικονομίας όμως τα υπερλατρεύω και τα προτείνω ανεπιφύλακτα.



Ένα από αυτά είναι φυσικά της m.a.c το mineralize skinfinish όπου εγώ προσωπικά επιλέγω την απόχρωση warm soul. Είναι αρκετά ακριβό στα 18ευρο όμως έχει μεγάλη περιεκτικότητα καθώς και αρκετή χρωματική ύλη. Είναι αρκετά σταθερό και με πολύ μικρή ποσότητα στο πινέλο φτάνει και περισσεύει!!








Το επόμενο και τελευταίο προιόν για σήμερα που επίσης λατρεύω αλλά δεν προσφέρει πολύ οικονομία είναι από τα bareMinerals. Έχω κάνει ένα ξεχωριστό post μόνο για την πούδρα και πραγματικά το αξίζει. Λατρεύω και την σειρά από τα ρουζ αφού παρέχει τεράστια χρωματική γκάμα με πολύ φυσική λάμψη.





Ελπίζω να σας άρεσε το post μου και να σας έδωσε κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες. Μπορείτε να μου πείτε και εσείς για τα αγαπημένα σας ρουζ είτε τα έχω στην λίστα μου είτε όχι. Είναι ένα από τα καλλυντικά που ψάχνομαι συνεχώς και  μου αρέσει να δοκιμάζω πάντα κάτι καινούργιο..Το επόμενο μου post θα είναι για τα bronzers γιατί και εκεί έχω να αναφερθώ σε πολλά αγαπημένα μου προιόντα.

Σας ευχαριστώ που με παρακολουθήσατε Φιλάκια Πολλά <3

5 σχόλια: