Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

review on revlon colorstay whipped foundation

Καλησπέρα bloggerίτσες,

σήμερα θα κάνω ένα review σε ένα συγκεκριμένο προιόν που ακούστηκε πολύ τελευταία στην Αμερική. Έχοντας ήδη αγοράσει το revlon colorstay liquid foundation και έχοντας μείνει πολύ ευχαριστημένη είπα να αγοράσω και το κρεμώδες makeup και ειδού τα αποτελέσματα:

Σε σχέση με το liquid foundation μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα αρκετά..Γενικά δεν χρησιμοποιώ κρεμώδες makeup. Έχω μόνο της maybelline το dream matte mousse και δεν με βόλεψε ιδιαίτερα.
Το θέμα με αυτά τα makeup είναι (κατά την γνώμη μου πάντα) πιο βαριά και δεν είναι για πολλές ώρες εφαρμογής!

Επίσης πρέπει να τα εφαρμόζουμε σωστά. Σε αυτήν την περίπτωση εγώ χρησιμοποιώ τα χέρια μου και μόνο γιατί ούτε το πινέλο με βόλεψε, ούτε κάποιο sponge. Θα σας εξηγήσω αμέσως το γιατί:

δεν ξέρω αν αυτό ισχύει για όλα τα κρεμώδες makeup πάντως σίγουρα για το revlon ισχύει..Από την ώρα που πήρα κάποια ποσότητα με τα δάχτυλα μου και το ακούμπησα διαδοχικά σε σημεία του προσώπου μου για να το εφαρμόσω είχε ήδη στεγνώσει. ΔΕΝ μπορεί να με τσαντίσει κάτι περισσότερο από ένα στεγνό και καθόλου λειτουργικό foundation. Όλες γνωρίζουμε πως κάτι στεγνό στο πρόσωπο δημιουργεί μια απαίσια υφή λες και έχουμε σοβατιστεί με τόνους makeup. Δύσκολο στην εφαρμογή και πόσο μάλλον αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε κάποια πούδρα η κονσίλερ!

Ένα ακόμα αρνητικό είναι ότι έσπασε μέσα σε δύο ώρες. Αν γελάτε, μιλάτε, εκφράζεστε έντονα (όπως όλοι οι κανονικοί άνθρωποι δηλαδή) τότε διαλέξτε ένα άλλο makeup σίγουρα! Αν είστε αγαλματάκια αγέλαστα ακούνητα αμίλητα τότε ίσως να σας κάνει..Δημιουργεί αυτές τις άσχημες γραμμές σαν να σπάει στο πρόσωπο και να έχουμε τις γνωστές χαρακιές:p

Αν πάλι ιδρώσετε (σαν φυσιολογικοί άνθρωποι και πάλι) όχι απλά θα το αισθανθείτε στο πρόσωπο σας αλλά θα νομίζετε ότι φοράτε κάποια μάσκα. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ με κάποιον τρόπο αισθάνομαι αν το makeup μου γίνετε βαρύ και caky στο πρόσωπο μου. Νιώθω ότι πρέπει να πλυθώ επειγόντως και να το βγάλω από πάνω μου.

Μετά από τέσσερις φορές που το χρησιμοποίησα γιατί είμαι πεισματάρικο κορίτσι κατάλαβα ότι όχι μόνο συμφωνώ με όλα τα προηγούμενα αλλά μου δημιούργησε και σπυράκια στο πρόσωπο μου τα οποία έφυγαν μόνο όταν έκοψα την επαφή μου με αυτό το makeup.

Πραγματικά για εμένα δεν δούλεψε καθόλου και να φανταστείτε πως το revlon colorstay liquid μου άρεσε πάρα πολύ.. Πείτε μου αν κάποια το χρησιμοποίησε και είχε τα ίδια αποτελέσματα η αν έχετε κάποιο άλλο κρεμώδες foundation να μου προτείνετε να δοκιμάσω..

Φιλάκια πολλά 


  

10 σχόλια:

  1. ego pira tis maybelline kai to xtisimopoio san konsiler mono topika..auto me tis grammes sumfono kai to maybelline tis kanei.thelei poli ligi posotita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to vlepw sunexeia sto youtube:/
    poio konsiler xrisimopoieis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεωργία μου όπως ανέφερα εμένα δεν μου άρεσαν ούτε της maybelline. Δεν με βολεύουν να τα χρησιμοποιήσω. σίγουρα παίζει ρόλο η ποσότητα. θα το δοκιμάσω σαν κονσίλερ όπως είπες και θα σου πω την άποψη μου. Ευχαριστώ για την ιδέα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αθηνα μου δεν έχω συγκεκριμένο. χρησιμοποιώ πολλά όπως της m.a.c select cover up, maybelline coverstick, clinique even better, sephora brightening and smoothing...από όλα αυτά σου προτείνω της maybelline είναι το φτηνότερο και καλύπτει αρκετά καλά. για κάτι πιο ακριβό m.a.c είναι σε υγρή μορφή γύρω στα 18euro αν θυμάμαι καλά. αναλόγως και το πόσο κάλυψη θέλεις να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο review Κατερινα!!!

    Σ'ευχαριστω για το σχολιο και το follow, σ'ακολουθω και εγω :-)

    Φιλακια πολλα

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια το foundation της revlon από που το αγοράζετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαλία μου εγώ το παραγγέλνω από το ebay.com
      Έχω ψάξει και σε άλλες σελίδες αλλά μέχρι τώρα είναι η φτηνότερη λύση.

      Διαγραφή
  8. Κρίμα.. Είχα δεί πολλά καλά reviews για το συγκεκριμένο και σκεφτόμουν να το πάρω. Τώρα θα το ξανασκεφτώ! Τί τύπο δέρματος έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Exw mikto derma. Kapoies meres exw poli ksirodermia kapoies alles liparotita. Proswpika den mou arese katholou gt meta apo ligi wra spaei sto proswpo mou. To aisthanomai vari:-( kai egw exw akousei thetika sxolia apla emena den mou tairiakse:-( an to xrisimopoiiseis kai exeis alli apopsi enimerwse me! :-**

      Διαγραφή