Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

bareMinerals original vs bareMinerals matte

Κορίτσια γεια σας,

στο σημερινό μου post θα σας μιλήσω για ένα από τα top για μένα προιόντα foundation τα bareMinerals.




bareMinerals original foundation:
Μία απίστευτη πούδρα, τόσο ανάλαφρη στο πρόσωπο που αφήνει την αίσθηση μεταξιού!!
Προσφέρει μεγάλη κάλυψη και στο τελείωμα του αφήνει μια λάμψη..Το προτείνω ως κάλυψη ατελειών και προστασία για το πρόσωπό μας!! ΔΕΝ περιέχει τάλκ, λάδι, συνθετικό άρωμα, συνθετική βαφή όπου προκαλόυν ερεθισμούς, σπυράκια κλπ..
Εάν λοιπόν θέλετε μια πούδρα - foundation που να καλύπτει και να φωτίζει το πρόσωπο σας σας συνιστώ να δοκιμάσετε το bareMinerals original!!


bareMinerals matte foundation
Εδώ έχουμε ένα προιόν το ίδιο απαλλαγμένο από τα συντηρητικά, με τέλεια κάλυψη με την μόνη διαφορά ότι έχει ματ τελείωμα. Αν λοιπόν δεν μας αρέσει η λάμψη στο πρόσωπο και θέλουμε μια καλυπτική αλλά και ματ πούδρα αυτή είναι μια καλή επιλογή..






Μου αρέσουν πολύ τα bareMinerals και σαν γυναίκα που με ενδιαφέρει η κάλυψη αλλά και παράλληλα η προστασία της επιδερμίδας μου τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!! Πλέον κυκλοφορούν και με νέα συσκευασία όπου μας βοηθάει να χρησιμοποιούμε λιγότερο προιόν η μάλλον "όσο χρειάζεται". Λόγω το το ότι είναι σε μορφή σκόνης και όχι πρεσαριστή πούδρα είναι λογικό να "σπαταλουμε" περισσότερη ποσότητα.

3 σχόλια:

  1. mou to ekanan dwro se ena travels kit gift..einai uperoxoooooooo <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to vrika sto ebay gia 22 euro..poia einai i timi tou kai pou mporo na to vrw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κορίτσια αξίζει. είναι πολύ καλό!!!
    ελενα θα το βρεις στα sephora και είναι αρκετα ακριβό..η τιμή που μου γράφεις είναι καλή για full size! εγώ το είχα βρει για 16 euro από το ebay. κάνε υπομονή και ξαναψάξε πιστεύω θα βρείς και καλύτερη τιμή. μην ψάχνεις μόνο ebay.com ψάξε και ebay.gr/ebay.co.uk.Μερικές φορές βρίσκω διαφορετικά προιόντα και ακόμα δεν έχω καταλάβει πως αφού ψάχνω διεθνώς:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή