Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

10 φτηνά προιόντα που θα ξαναγόραζα (10 cheap products repurchase)

Κορίτσια καλησπέρα σας,

το σημερινό μου post περιέχει μια λίστα από τα 10 αγαπημένα μου προιόντα που θα ξαναγόραζα ξανά, ξανά και ξανά:)
Έχω συλλέξει κάποια προιόντα που έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη και στην εφαρμογή τους αλλά και στα χρήματα τους!!




Το πρώτο είναι μια ενυδατική κρέμα που την χρησιμοποιώ σαν βάση και βασικά την κάνω ανάμειξη μαζί με το makeup μου και έτσι το κάνω πιο ελαφρύ στο πρόσωπο μου..Είναι της clinique και πήρα το compination oily to oily skin..Κοστίζει γύρω στα 20euro και είναι 50ml!!









Το δεύτερο είναι το makeup που χρησιμοποιώ τους τελευταίους δύο μήνες και είναι της maybelline το dream liquid mousse. Ένα ανάλαφρο υγρό makeup που πολλές φορές νιώθω ότι δεν φοράω! Δεν είναι τελείως καλυπτικό όμως το διορθώνω με το concealer που χρησιμοποιώ! και το καλύτερο απ΄ όλα το πήρα μόνο 6euro από μια σελίδα που παραγγέλνω φτηνά επώνυμα καλλυντικά από την Αγγλία eastendcosmetics.co.uk!!







Το τρίτο είναι το concealer μου το οποίο το βρίσκετε στα sephora και λέγεται sephora smoothing and brightening concealer. Το πήρα σε πράσινο γιατί έχω κάποια κόκκινα σημαδάκια ακμής από παλιά και λειτουργεί τέλεια. Κοστίζει γύρω στα 15euro!!












Το τέταρτο είναι η πούδρα που την είχα για πολύ καιρό και δεν την χρησιμοποιούσα όμως τελικά σαν κάτι να άλλαξε :)) είναι της maybelline η dream matte powder. Έχει πολύ καλή κάλυψη και κρατάει για αρκετές ώρες στο πρόσωπο μου. Την παραγγέλνω από το eastendcosmetics.co.uk όπως και το makeup μου για 6euro!!










Το πέμπτο είναι το ρούζ. Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλά που μου αρέσουν αλλά διάλεξα να σας δείξω αυτό που έχω αγοράσει τις περισσότερες φορές. Είναι της maybelline expert wear #potpouri. Μου αρέσουν όλες οι αποχρώσεις της σειράς αυτής και έχω πειραματιστεί με τις περισσότερες. και αυτό το παραγγέλνω από το eastendcosmetics.co.uk και κοστίζει 3euro!!








Το έκτο είναι το bronzer μου το οποίο το υπερλατρεύω. Είναι από τα sephora και λέγεται sephora sculpting disc. Είναι τεράστιο και περιέχει ένα υπέροχο bronzer που έχω εθιστεί, ένα highlighter και μία πούδρα. Τρία υπέροχα προιόντα σε μία συσκευασία μόνο με 15euro!!











Το έβδομο είναι η μάσκαρα την οποία την έχω για τρεις μήνες και δεν μου έχει τελειώσει ακόμα και την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση. Είναι της maybelline the colossal volume express tha cat eyes.  Εντάξει τι να πω ένα πραγματικά υπέροχο προιόν. Από το eastendcosmetics.co.uk μόνο για 8,50euro!!











Το όγδοο είναι το eyeliner που πήρα τελευταία και κάνω πολλά like :) είναι του calvin klein ultimate edge gel eyeliner. Αρκετά κρεμώδες, ωραία υφή, και έντονο μαύρο χρώμα. Από το eastendcosmetics.co.uk για 6euro!!









Το ένατο είναι το κραγιόν. Έχω αμέτρητα κραγιόν νομίζω καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί στο να αγοράζει ξανά και ξανά κραγιόν όσα ίδια χρώματα και να έχει γιατί πάντα είναι διαφορετικά. Μια πολύ καλή πρόταση είναι της εταιρείας lovie. Συνήθως βρίσκεται στα μαγαζάκια τα φτηνά. Είναι πολύ καλή η ποιότητα των κραγιόν έχει και ματ και με λάμψη και για την τιμή τους θα τα ξαναγόραζα σίγουρα Mόνο 2euro!!






Το δέκατο και το τελευταίο προιόν για αυτό το post τουλάχιστον είναι το lipgloss. Γενικά δεν φοράω πολύ lipgloss γιατί μου αρέσουν τα ματ κραγιόν αλλά αυτό είναι το μοναδικό που λατρεύω. Είναι της σειράς bourjois 3d effet. Απίστευτα χρώματα απίστευτη ποιότητα απίστευτη λάμψη και με μεγάλη διάρκεια. Αν και λίγο ακριβούτσικα γύρω στα 15euro υπάρχει πάντα και η λύση του ebay;) Εγώ βρήκα από εκεί μια πολύ καλή προσφορά με μόνο 4euro το ένα.



Αυτά για σήμερα!!:) Ελπίζω να σας άρεσε και να σας έδωσα κάποιες καλές ιδέες.
φιλάκια πολλά

19 σχόλια:

  1. Για την μάσκαρα της maybelline,την πούδρα και τα κραγιόν της lovie,επειδή έχω κ εγώ θα συμφωνήσω ότι το καθένα για την τιμή του είναι πολύ καλό!
    http://marcisbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην σελίδα που αναφέρω έχει γνωστα προιόντα σε πάρα πολύ καλές τιμές!!!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pira to sephora sculpting disc..:) xD
    exeis apolito dikio aksizei ta lefta tou einai terastio kai murizei uperoxa:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το άτιμο. εγώ πήγα στις εκπτώσεις και πήρα και δεύτερο αλλά ακόμα έχει και το χρησιμοποιώ δυο με τρεις μήνες καθημερινώς!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. είναι από τα λίγα lipgloss που χρησιμοποιώ! σε ζηλεύω και εγώ τα θέλω όλα:P

      Διαγραφή
  5. katerinaki i maybelline i poudra einai foveri. to makeup den to xrisimopoiisa pote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου ταίριαξε. ελαφρύ και όμορφη υφή.
      Το συγκεκριμένο το έγραψα γιατί το βρίσκω πολύ φτηνό. Υπάρχει και το maybelline 24 hours. επίσης πολύ καλό και αρκετά πιο καλυπτικό!! Μόνο που δεν το βρίσκω τόσο φτηνό. σκέφτομαι να κάνω ένα ποστ μόνο με προιόντα της maybelline γιατί έχει πολλά καλούδια:)

      Διαγραφή
  6. psaxnw poli gia makigiaz mesw internet to blog sou to vrika tyxaia kai mou arese para poli:)
    den kserw an exeis dokimasei proionta tis benefit.:/
    tha ithela tin gnomi sou gia auta.se euxaristw poli:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Εκτός από το hoola bronzer δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο ακόμα. Αν θες για κάποιο συγκεκριμένα μπορείς να μου πεις.
    το hoola είναι αρκετά καλό αν σε ενδιαφέρει αλλα είναι και αρκετά ακριβό. θεωρώ ότι bronzers εξίσου καλά θα βρεις και πολύ φτηνότερα όπως τα προιοντα sephora έχουν καλά bronzers σε πολύ πιο προσιτή τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. geia sou katerina. poli wraio blog.fainetai na exeis arketa megali sullogi makeup. den exeis skftei na kanei kapoio analogo video kai youtube?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχω σκεφτεί για βίντεο. η αλήθεια είναι πως είναι καλή ιδέα όμως θα πρέπει να προμηθευτώ μια καλή κάμερα :(
    Σε ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE !!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. prosfata pita to proto mou bourjois. exeis dikio exei poli pikto xrwma<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το αγαπημένο μου lip gloss για να μην πω και το μοναδικό!!!

      Διαγραφή
  11. ποσα ηταν τα εξοδα αποστολης?και ποσες μερες εκαναν να ερθουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την σελίδα που αναφέρω όσα προιόντα και αν πάρεις τα έξοδα αποστολής ειναι 3,75 λίρες δηλαδή 5 ευρώ χονδρικά. κάνουν ακριβώς μια εβδομάδα. Ότι μέρα τα παραγγείλεις την επόμενη βδομάδα την ίδια μέρα θα έχουν έρθει (εκτός Σαββατοκύριακο που αναγκαστικά θα σου έρθουν Δευτέρα) :)

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ χρήσιμη η σελίδα! Μπράβο! Πώς την ανακάλυψες; :) Θα κάνω σίγουρα έστω μία παραγγελία! Ευχαριστούμε πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή