Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Skindinavia finishing spray!!

Καλησπέρα bloggerίτσες,

Στο σημερινό μου post θα μιλήσω για ένα προιόν που θεωρώ must για κάθε κοπέλα που θέλει ένα τελειοποιημένο άψογο μακιγιάζ.
Έχω χρησιμοποιήσει άπειρα foundations, πούδρες, κονσίλερς, τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με αυτό το σπρέι.

Αν λοιπόν θέλετε να απαλαγείτε από τα γνωστά σπασίματα του makeup,την λιπαρότητα και αν θέλετε να κάνετε το μακιγιάζ σας να κρατάει περισσότερο χωρίς να χάνετε το χρώμα και την φρεσκάδα πραγματικά σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε αυτό το σπρέι.


Πολλοί που έχουν χρησιμοποιήσει το mac fix plus spray μου είπαν ότι ήταν καλό αλλά ασύγκριτο με το skindinavia finishing spray.
Μπορείτε να επισκεφτείτε αυτό το link http://www.skindinavia.com/  και να δείτε την γκάμα των προιόντων αυτής της εταιρείας.



Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ το original γιατί έχω μεικτή επιδερμίδα κάποιες μέρες είμαι λιπαρή κάποιες άλλες όμως το δέρμα εμφανίζει αρκετή ξηρότητα!! Φταίνε και τα treatments που χρησιμοποιώ για τα σπυράκια.





Συνοπτικά το skindinavia για μένα ήταν ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει
1. μου κρατάει το μακιγιάζ πάρα πολύ περισσότερο. αναγράφεται για 16 ώρες!!!
2. μου κρατάει την ένταση του ρουζ και τα bronzers που χρησιμοποιώ
3. με βοηθάει πολύ στην λιπαρότητα αν και ιδρώνω πολύ όταν εμφανίσω λιπαρότητα το ταμπονάρω με λίγη πουδρίτσα και χρησιμοποιώ το σπρέι και είναι σαν να μην το έκανα καθόλου
4. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πρίν το μακιγιάζ σαν βάση και μετά σαν setting spray
5. και τέλος και το καλύτερο επειδή χειμώνα καλοκαίρι μου αρέσει η γεμάτη κάλυψη και πολλές φορές η πούδρα έχει άσχημα αισθητικά αποτελέσματα αυτό το σπρέι βοηθάει στο να εξαφανίζει την αίσθηση overpowder.Δίνει μια ελαφριά λάμψη στο δέρμα σαν φυσική λάμψη.

Τώρα αναλόγως τις ανάγκες του προσώπου σας έχουν φτιάξει μεγαλύτερη ποικιλία που καλύπτει πιστεύω και τις πιο απαιτητικές πελάτισσες!!!
Για Ελλάδα κοστίζει 30 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά και είναι 4oz. Αξίζει!!!

Το συνιστώ και ειδικά για το καλοκαίρι παραλία με την χρήση ενός makeup η bbcream ψεκάζετε αυτό το σπρέι και το makeup δεν πάει πουθενά. Τέρμα τα σπασμένα look ή τα λιπαρά πρόσωπα.



4 σχόλια:

  1. Εχεις βραβειο.... http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaaaa prepei na to dokimasw ayto to proion...oraio post kouklitsa...molis egina melos sou...ayto einai to diko mou blog http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ an thes rixe mia matia...filakia pollaaaaa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή