Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Πούδρες προσώπου (press powders)

Κορίτσια μου γεια σας,

Το σημερινό μου post έχει να κάνει με το προιόν που πιστεύω είναι απαραίτητο σε κάθε νεσεσέρ τις πούδρες. Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω όμως είπα να περιορίσω τη σελίδα σε αυτές που έχω ξεχωρίσει σαν καλύτερες.
Υπάρχουν διαφορετικές πούδρες με διαφορετικές χρήσεις (καλυπτικές, διαφανές γνωστές και ως setting powders, χρωματικές, shimmer/mat)
Εγώ έχω δοκιμάσει τουλάχιστον μία από κάθε διαφορετική περίπτωση και αυτό θα με βοηθήσει να πω την γνώμη μου σήμερα.

Το πρώτο που έχω να πω για να ξεκινήσω είναι το πως εφαρμόζουμε την πούδρα στο πρόσωπο μας. Συνήθως συνοδεύονται στις συσκευασίες με διάφορα σφουγγαράκια τα οποία εμένα ποτέ δεν μου χρησίμευσαν. Με την εμπειρία και με τον καιρό κατάλαβα ότι ο κατάλληλος τρόπος είναι τα πινέλα. Ρυθμίζουν την ποσότητα, καθώς και την ομοιομορφία του μακιγιάζ! κάνουμε και οικονομία αλλά γλιτώνουμε και την εμφάνιση κλόουν.

Ας ξεκινήσω με κάποιες πούδρες που θεωρώ ιδιαίτερα καλυπτικές:

mac studio fix plus foundation
Μία από τις πολύ δυνατές πούδρες
  • πολλές χρωματικές αποχρώσεις
  • μεγάλη κάλυψη
  • κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες
  • απαλή στην υφή
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μόνη της χωρίς υγρής μορφής foundation. Το παν είναι να μην το παρακάνετε γιατί τέτοιων ειδών ισχυρές πούδρες δεν θέλουν μεγάλη ποσότητα γιατί η υπερβολή έχει μόνο άσχημα οπτικά αποτελέσματα (για αυτό προτείνω τα πινέλα)



clinique superpowder double face makeup
Μία πολύ καλή πούδρα. Στο μόνο που δυσκολεύτηκα ήταν με τις χρωματικές αποχρώσεις διότι δεν ποικίλουν ιδιαίτερα
  • αρκετά καλή κάλυψη
  • φυσικό αποτέλεσμα






sephora matifying compact foundation
Επιτέλους μια σχετικά φτηνή αλλά και καλή πούδρα από τα sephora
  • καλή κάλυψη
  • καλή και για λιπαρές επιδερμίδες
  • ελαφριά στην αφή
Είναι ένα πάρα πολύ ελαφρύ καλλυντικό με αρκετή δύναμη για να καλύπτει. Το μόνο tip μην χρησιμοποιήσετε ενυδατική κρέμα σαν πρώτη στρώση γιατί εκεί θα βγάλει λιπαρότητα. χρησιμοποιήστε κάποιο ματ primer.



seventeen natural silky compact powder
Πολύ καλή εφαρμογή και αρκετά φτηνή
  • πολύ καλή κάλυψη
  • φυσική ματ όψη
  • κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας






maybelline dream matte powder
Δεν ξέρω αν όλες έχετε ακουστά την εταιρεία bobbi brown πάντως αυτή η πούδρα μπορεί να συγκριθεί σαν ένα παρόμοιο προιόν. η διαφορά τους είναι μόνο στην τιμή. H bobbi brown είναι απρόσιτη ενώ η maybelline εώς πολύ φτηνότερη
  • μέτρια προς καλή κάλυψη 
  • ελαφριά μορφή
  • κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες





Τώρα θα σας δείξω κάποιες λιγότερο καλυπτικές αλλά κατάλληλες για setting up


phycisians formula organic wear powder
υπάρχει σε διάφορες αποχρώσεις. Εγώ επέλεξα την διαφανή για ημέρες που θέλω πολύ ελαφρύ μακιγιάζ τολμώ να πω εώς και διάφανο. διαλέγω το makeup μου η την bb cream μου και χρησιμοποιώ αυτήν την πούδρα
  • διαφανή κάλυψη
  • κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες
  • organic που σημαίνει σπυράκια τέλος κορίτσια
πολύ καλό προιόν και πολύ φτηνό. 




mac prep and prime transparent finishing powder
Μία άσπρη διαφανή πούδρα που προσαρμόζεται στο χρώμα της επιδερμίδας σας. Σκοπός δεν είναι να καλύψει αλλά να "ασφαλίσει" το υγρό makeup η concealer
  • χαρίζει λάμψη και φρεσκάδα
  • κατάλληλο για διαφανές μακιγιάζ




Σειρά έχουν οι πούδρες που είναι αρμόδιες για την λάμψη του προσώπου


Diorskin forever wear-extending invisible retouch powder
Αρκετά ακριβή αλλά υπέροχη πούδρα. Κατάλληλη για δώρο Αγίου Βαλεντίνου θα έλεγα
  • με μια στρώση μόνο χαρίζει ιδιαίτερη λάμψη
  • χρησιμοποιείται για όλο το πρόσωπο
  • μπορεί να επαναληφθεί η στρώση της πολλές φορές την ημέρα





korres wild rose mineral illuminating powder
Αρκετά πιο οικονομική από την dior. Η διαφορά της είναι ότι κρύβει μια φυσικότητα στο ροζ χρώμα της. εγώ την χρησιμοποιώ πολλές φορές αντί για ρούζ μπορεί όμως να εφαρμοστεί και σε όλο το πρόσωπο
  • δίνει λάμψη στην επιδερμίδα
  • ζωντανεύει το χρώμα της επιδερμίδας




Πιστεύω να ήμουν αρκετά κατατοπιστική και σε αυτό το post μου. οι τελευταίες πούδρες που περιέγραψα σίγουρα δεν είναι για πρόσωπα με ιδιαίτερη τάση στην ακμή. Όμως καμία δεν έχει την τέλεια επιδερμίδα πορσελάνης. 
Μπορείτε να μου πείτε για προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει εσείς καθώς επίσης και προιόντα που θέλετε να κάνω έρευνα!!!

Φιλάκια πολλά :*******************



14 σχόλια:

  1. xaxa mou arese pou eipes gia dwro agiou valentinou:P
    eimai poli aspri stin epidermida kapou kapou exw spirakia alla oxi panta alla xrisimopoiw farmakeytikes aloifes. oi poudres pou les gia tin liparotita den tha epireastoun apo aytes tis kremes?
    kai episis kane en gia ta concealer.exw dokimasei apeira alla kanena den doulepse opws ithela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμ κοιταξε για τις τελευταίες πούδρες που περιέγραψα το γράφω ότι τα πρόσωπα με ακμή ίσως να μην είναι ιδανικά για αυτούς τους τύπους.
    Σίγουρα οι φαρμακευτικές αλοιφές είναι αρκετά βαριές αλλά σαν βάση για το makeup σου θα σου πρότεινα να μην τις φοράς..καλύτερα βραδινές ώρες η ώρες που το πρόσωπο σου είναι καθαρό..
    Για τα προιόντα που γράφω είναι η προσωπική μου γνώμη.όπου έγραψα ότι λειτουργούν για λιπαρές επιδερμίδες ισχύει αλλά αυτό δούλεψε για μένα.πριν το μακιγιάζ φόρα κάποια βάση.δεν θα σε σώσει απο την λιπαρότητα αλλά θα βοηθήσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. maybelline xrisimopoiw xronia twra einai apo tis kaliteres mou;)
    informative;*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και αρκετά καλή για την λιπαρότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poli omorfi ereuna..ta exeis dokimasei ola ayta?
    tin physisians formula pou mporw na tin vrw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ..Γράφω πάντα για αυτά που έχω δοκιμάσει με προσωπική κρίση ;)
    Εγώ επειδή είμαι ανυπόμονη όταν θέλω κάτι και δεν μένω Αθήνα να τα έχω όλα τα καταστήματα παραγγέλνω μέσω ebay:)
    Για να είμαι ειλικρινής την phycisians formula δεν γνωρίζω αν μπορείς να την βρείς Ελλάδα. Στο ebay περίπου με 10euro;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μας έχει καταστρέψει .....:ppppppp ΜΕ την καλή έννοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. poli wraio post <3
    prepei na exeis polla kalintika pantws:)
    exeis youtube?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όχι. χρειάζομαι λίγο περισσότερη ενθάρυνση και σίγουρα μια καλή κάμερα;) Είναι κάτι όμως που το σκέφτομαι να ξεκινήσω

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. kalispera an thimamai kala einai 26-28 euro..twra stis ekptwseis den kserw ti paizei kai kata poso katevainei i timi. pantws einai poli kalo proion kai arketi posotita:)

      Διαγραφή