Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

make up υγρής μορφής (liquid foundations)



Κορίτσια μου γεια σας,

Αυτό είναι τυπικά το πρώτο μου blog ;)))) όπως αναφέρω και στο profile μου σκοπός μου είναι να ανταλλάζω πληροφορίες όπως και εμπειρίες όσο αφορά καλλυντικά. Φυσικά στην σελίδα μου υπογράφω με την προσωπική μου γνώμη που δεν σημαίνει ότι όλες πρέπει να συμφωνούμε με αυτό ;) Παρόλο αυτό, ελπίζω να μπορέσω να σας δώσω κάποιες ιδέες και γιατί όχι να σας βοηθήσω;)
Το σημερινό μου θέμα έχει να κάνει με liquid foundations. Θα αναφέρω σχεδόν όλα από αυτά που έχω χρησιμοποιήσει καθώς και                τα υπέρ και τα κατά του καθενός!!!


Ας αρχίσουμε, 

seventeen natural velvet foundation
Ειλικρινά ένα από τα καλύτερα και φτηνότερα foundation ever!! 
Προσφέρει
  • τέλεια κάλυψη
  • βελούδινη ματ όψη
  • αντιλιακή προστασία spf20
  • βιταμίνες A,E,F
Το χρησιμοποιούσα για περίπου 2 χρόνια. Ο λόγος που το άλλαξα είναι ότι ήθελα  να πειραματιστώ και με άλλες εταιρείες. Είναι ιδανικό για κάθε τύπο. Επειδή έχω και εγώ κάποια σημάδια ακμής στο πρόσωπο μου πολλές φορές δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσω κάποιο concealer το οποίο είναι πολύ ευχάριστο και πιο ανάλαφρο


maybelline dream liquid mousse




  • ανάλαφρο προιόν
  • όμορφη βελούδινη όψη
Αυτό που έχω να επισημάνω είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλυπτικό. Αν κάποια έχει μεγάλο πρόβλημα δυσχρωμίας η ακμής σίγουρα θα χρειαστεί κάποιο καλό concealer η μια αρκετά καλυπτική πούδρα. Κατά τ' άλλα είναι πολύ ελαφρύ προιόν και πολλές φορές το φοράω μόνο του όπου κανείς δεν καταλαβαίνει ότι έχω makeup στο πρόσωπο μου!




make up for ever hd
Εδώ έχω μπερδευτεί. Τόση διαφήμιση τόση φασαρία και ένα εξαιρετικά ακριβό προιόν που για μένα δεν δούλεψε όπως περίμενα
  • πολλές χρωματικές αποχρώσεις
  • ματ όψη
Τώρα έρχονται και τα αρνητικά!!
  • πάρα πολύ χαμηλή κάλυψη. Η πρόσθεση παραπάνω στρώματος makeup δημιουργεί ένα πολύ εμφανές άσχημο αποτελεσμα και καμιά μας δεν το θέλει
  • δεν κάνει για λιπαρά δέρματα ακόμα και τα κανονικά τα κάνει λιπαρά
  • προκαλεί ερεθισμους (σπυράκια) γιατί είναι ένα αρκετά δυνατό προιόν λόγω της High Definition ιδιότητας του




 make up for ever mat velvet
Αρκετά φτηνότερα σε σύγκριση με το προηγούμενο και αρκετά καλύτερο στη χρήση του

  • ματ όψη
  • μεσαίας κάλυψης
  • κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος
  • αδιάβροχο
Δεν μπορώ να πω ότι είναι από τα αγαπημένα η θα το ξανά αγόραζα όμως συγκριτικά πάντα το προτιμώ από το HD






lancome teint miracle
Ένα απίστευτα όμορφο και λειτουργικό προιόν. Το λάτρεψα από την πρώτη χρήση του
  • πολλές χρωματικές αποχρώσεις
  • αρκετά καλυπτικό
  • χαρίζει λάμψη στην επιδερμίδα
  • κρατά πολλές ώρες
Λοιπόν ναι είναι ένα foundation που αξίζει τα λεφτά του. Είναι αρκετά ακριβό αν θυμάμαι γύρω στα 40 euro όπως και το make up for ever αλλά δεν μπορώ μπορώ να το συγκρίνω..εγώ το φοράω με μια διαφανής πούδρα της m.a.c την prep and prime η με μια άλλη πούδρα πάλι διαφανής της phyciasians formula organic (θα μιλήσω για αυτές τις διαφανή πούδρες στα επόμενα μου blog).




mac studio fix fluid
 Αν και υπεραγαπώ τα προιόντα της mac το makeup αυτό δεν τρελάθηκα. Είναι ένα πιο οικονομικό σε σχέση με τα 3 προηγούμενα όμως πιστεύω υπάρχουν και καλύτερα και φτηνότερα από αυτό
  • πολλές χρωματικές αποχρώσεις
  • μέτρια προς καλή κάλυψη
Το θέμα μου με αυτό το foundation είναι ότι μου δημιουργεί κάποια λιπαρότητα και ότι χρειάζεται συνεχώς να χρησιμοποιώ oil blotting sheets (χαρτάκια που απορροφούν την λιπαρότητα) που σημαίνει ότι πρέπει να ξαναβάζω πούδρα και πολλές φορές concealer. Αν δεν φοράτε για πολλές ώρες makeup τότε σίγουρα θα είναι πιο λειτουργικό.




loreal true match
Ένα πάρα πολύ ελαφρύ και κομψό foundation.Για τις φίλες μας που δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα είναι ιδανικό
  • πολύ ελαφριά κάλυψη
  • βελούδινη όψη
  • κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας
Λόγω της χαμηλής κάλυψης πιθανών να χρειάζεστε μια διαφανή πούδρα για το γνωστό (set up). άφοβα όμως  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε concealer.Δεν βαραίνει καθόλου το μακιγιάζ.



revlon colostay
Ένα makeup που στην Αμερική κάνει θραύση. Δεν γινόταν λοιπόν να μην το παραγγείλω και να το δοκιμάσω
  • αρκετά καλυπτικό
  • κατάλληλο για όλους τους τύπους (συγκεκριμένα στο κάθε foundation αναγράφει τον τύπο επιδερμίδας.εγώ διάλεξα το compination/oily)
  • κρατάει αρκετά
  • ματ όψη
Αρκετά καλό.Δυσκολεύτηκα λίγο με την σωστή απόχρωση και πιστεύω ότι αναλόγως τι shade έχετε κανονικά εδώ θα πρέπει να επιλέξετε ένα σκουρότερο. 



Πιστεύω να μην σας κούρασα και να σας έδωσα κάποιες πληροφορίες που  να βοηθήσουν. όπως είπα αναγράφω την προσωπική μου γνώμη και μόνο :)
Θα ήθελα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας καθώς και τις ιδέες σας για το επόμενο μου blog.
Σίγουρα έχω να μιλήσω και για foundations σε μορφή mousse, πούδρες, concealer, mascara και πολλά ακόμα. Θα με βοηθήσει ιδιαίτερα η δική σας παρέμβαση για να ξέρω πως να συνεχίσω καθώς και αν βρίσκετε λεπτομερής και βοηθητική την ανάλυσή μου..

Ευχαριστώ πολύ για όσες έμειναν μαζί μου μέχρι το τέλος.
φιλάκια πολλά και να θυμάστε ότι στο μακιγιάζ less is more:*


16 σχόλια:

  1. wow prepei na exeis psaksei arketa pantws..:)
    poli leptomerhs kai safestati.
    ithela na se rwtisw epeidi edw pou menw den uparxei mac sinithws xrisimopoio ta pio anoixtoxrwma makeup kai eimai arketa aspri na paraggeilw to pio anoixto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η m.a.c είναι μία από τις εταιρείες που ποικίλει πολύ στις χρωματικές της αποχρώσεις.
    Δεν είμαι η κατάλληλη να σου πω για την δική σου..και εγώ είμαι αρκετά άσπρη αλλά δεν θέλω να δείχνω και σαν ασβέστης.
    Ψάξου λίγο youtube τα βίντεο βοηθάνε γιατί θα δεις άτομα με τις δικές σου χρωματικές αποχρώσεις.
    επίσης δες και την σελίδα της mac maccosmetics.com
    στην mac παίζει ρόλο και το undertone δηλαδή είσαι άσπρη (pale) η άσπρη προς το ροζ. η σειρά nc δίνει πιο κίτρινες αποχρώσεις και η nw πιο θερμές ροζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oxi roz katholou eimai teleiws aspri alla exw kapoia kokkina simadakia kai entona kokkina sto kapaki ton mation kai apo katw:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εφόσον είσαι άσπρη αλλά έχεις κάποια ερυθρότητα λόγω σημάδια και στα μάτια τότε σου προτείνω την σειρά nc της m.a.c. όσο αφορά το χρώμα εκείνο θα σου πρότεινα να το ψάξεις καλά γιατί δεν μπορώ να σε βοηθήσω εγώ.
    Είμαι και εγώ άσπρη και έχουν απομείνει κάποια σημάδια ελαφρώς ροζ και χρησιμοποιώ την nc20 χειμώνα και nc25 το καλοκαίρι. για να μην δείχνω τελείως άσπρη με το 20 χρησιμοποιώ και κάποιο bronzer κάποιες φορές για να κρατά λίγο ισοροπία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. +fwnw apolita gia to dh ooute emena mou arese kai den aksizei tosa lefta me tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς δεν δούλεψε ούτε για μένα..Κρίμα γιατί το ήθελα πολύ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ta thelo ola:P
    exo arketa ksiri epidermida poio mou proteineis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το αντίθετο από εμένα. δύσκολη η ξηρή επιδερμίδα.. σίγουρα μην χρησιμοποιήσει κάτι με τελείωμα ματ..ίσως κάτι πιο ελαφρύ όπως το loreal truematch..βέβαια μπορείς να πας sephora η όπου ψωνίζεις καλλυντικά και να ζητήσεις από τις κοπέλες ενα primer για ξηρές επιδερμίδες..έχει πολύ μεγάλη σημασία τι χρησιμοποιούμε σαν βάση στο πρόσωπο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. poli omorfo to post sou kai poli enimerwtiko..stin kavala uparxoun magazia opou mporeis na ta vreis ola ayta?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά κούκλα μου!!!Ότι σας γράφω σαν review σημαίνει ότι το έχω δοκιμάσει..σχεδόν τα περισσότερα τα έχω ψωνίσει από καβάλα, κάποια από τα sephora στο cosmos Θεσσαλονίκης και κάποια τα παραγγέλνω από εξωτερικό (όπου πάντα γράφω την σελίδα η από που τα παρήγγειλα) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. exeis youtube channel?
    exeis dokimasei to loreal truematch? thelw na to agorasw alla den vlepw pouthena reviews apo ellada.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόλις πριν είδα την ίδια ερώτηση:P χαιρομαι που με ρωτάτε όμως δεν έχω youtube. Ίσως ήρθε η ώρα να το σκεφτώ πιο σοβαρά:PPP
      ναι το έχω. μάλιστα το χρησιμοποιούσα πολύ καιρό πριν και τώρα θα το ξαναπαραγγείλω. Το ξέρουμε ότι η ελλαδίτσα είναι λίγο πίσω. εγώ τα παραγγέλνω απο το ebay.com Συμβουλεύομαι από τα ελληνικά blogs αν όμως θέλω καινούργια προιόντα συμβουλεύομαι τα ξένα blogs γιατι η αγορά αμερική δεν συγκρίνεται με εδώ.

      Διαγραφή